Iwkowy ogródeczek
bardzo szczęśliwy
Żeby było jeszcze bardziej magicznie to tego wieczoru spadło trochę śniegu bardzo szczęśliwy
Już mieliśmy iść spać ,a tu taka niespodzianka ! Młody w piżamie wyskoczył cieszyć się jak afrykańskie dziecko z białego co leci z nieba lol

Na zajutrz panowie wybrali się na narty do oddalonego o 230 km Kuusamo ,a po drodze bardzo szczęśliwy

Uwaga ! bardzo szczęśliwy

Na stoku w Ruka obok Kuusamo

Białe szaleństwo oczko

Kolejnego dnia byliśmy w bardzo ciekawym muzeum Arktikum

Ponieważ w środku fotek robić nie można , podaję ich stronkę dla ciekawych bardzo szczęśliwy A tu kilka informacji po polsku .

Oraz miejscowy kościół

No i nastał dzień wyjazdu płacze To widok z tarasu naszego domku , widać inny domek oraz recepcję z restauracją gdzie chodziliśmy na śniadania bardzo szczęśliwy

Zamglony poranny widok na pobliskie skocznie narciarskie

No i wyjeżdżamy z Rovaniemi

Po około 150km wita nas ponownie Szwecja i oczywiście nie mogło zabraknąć Ikei lol

Podobnie jak w Finlandii skocznie w każdym miasteczku - obowiązkowo bardzo szczęśliwy

Kolejny z niezliczonej ilości mostów - ogólnie miałam wrażenie że Skandynawia to morze , nieskończona ilość jezior oraz lasy sosnowo-brzozowe bardzo szczęśliwy

I tak dotarliśmy do promu którym z Danii dopłyneliśmy do Niemiec

Troszkę wiało i nawet palić się na tarasie nie dało oczko

Wchodząc na górny pokład promu tak nam jedzonko zapachniało ,że ciężko było się oprzeć bardzo szczęśliwy Młody zjadł spaghetti ,a my rybkę z frytkami . Jak się szybko okazało przeceniłam swój organizm ,który po 1/3 rybki zaczął odczuwać symptomy choroby morskiej lol By nie robić bałaganu na pokładzie grzecznie odstawiłam swój talerz bardzo szczęśliwy Na stojąco było dużo lepiej ,więc udałam się na zakupy do sklepu bezcłowego gdzie zakupiłam perfumki bardzo szczęśliwy Rejs trwał ok pół godzinki ,więc dało się wytrzymać ! No i tak zakończyła się nasza wyprawa na północ bardzo szczęśliwy Mam nadzieję ,że relacja się podobała bardzo szczęśliwy